verycoolgirls

Direktlänk till inlägg 10 juni 2013

Min simfamilj nu

Av Alice och Linn - 10 juni 2013 21:04

Halloj!


För några dagar sedan skapade jag en simfamilj. Mamman är en älva med vackert långt (grönt ♥) hår! Hon fick namnet Agata och blev fästmö till en trollkarl som fick heta Fire. Han och Agata fick heta Wings i efternamn och de fick sedan ett barn (trollkarl) som fick heta Agust! 

Innan Agust föddes separerade han föräldrar och han fick bara veta vem hans mamma var. Agata och Fire höll kontakten via telefon men, efter ett tag skaffade Agata en ny vän som senare blev, pojkvän, fästman och till slut hennes man. Han var vampyr och jättegullig (tyckte jag).

De fick 2 tvillingar, Agda och Angust. Agda fick sin pappas "färg" i huden och Angust sin mammas!


De levde lyckliga tills en dag när pappan var ute för länge i solen...vampyrer...

Han dog av det så "liemannen" kom och hämtade hans spöke... efter ett tag dog även katten men, bara av åldern...


Jag kände ett desperat behov av att skaffa en ny partner och katt för annars skulle sorjen i huset leda till ett slut, haha!

Agata träffade tillslut en ny partner fast då en tjej som hon sedan gifte sig med... De skaffade också en kattunge som fick heta Elvira. Alla blev lyckliga men, jag har bestämt att Agata snart ska hitta en ny man och få ett barn till! Haha!


 


(Arkivbild) 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alice och Linn - 25 september 2014 22:50


  Hönan Blomster och tuppen Pelle. 

Av Alice och Linn - 9 april 2014 10:00


  Vår älskade lilla katt!   

Av Alice och Linn - 8 april 2014 09:00


  Kycklingar!   

Av Alice och Linn - 7 april 2014 22:50

Vi har inte bloggat här på ett tag men, jag hade tänkt att jag skulle lägga ut en vardagsbild varje dag, vad sägs om det? Lite som den "tränden" på Instagram men, utan att utmana någon!      Sålänge får ni njuta av den här urgulliga bilden på Pl...

Av Alice och Linn - 4 december 2013 20:58


HEJ! Det var ett tag sedan! Skulle bara berätta att jag har äntligen bestämt mig vad jag vill ha i julklapp:SIMS 3 KATY PERRY SÖTSAKER!       Kolla på bilder på Google, det verkar JÄTTEKUL! :D Bild från: http://cdon.se/ eller (http://cdon.s...

Presentation


Vi är två femtonåriga tjejer som älskar allt mellan drama till höns. Här ska du få läsa om allt mellan himmel och jord.

Hoppas du tittar in igen/Linn och Alice.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards