verycoolgirls

Alla inlägg under juni 2013

Av Alice och Linn - 23 juni 2013 21:07

Hej!
Här kommer 2 tips när ni vill ta snygga porträtt av en sim eller flera simmar:

  • Färga en vägg och golv i samma färg... (om du vill även en fin möbel/dekoration)
  • PAUSA - Om du vill att din sim ska stå still, pausa när hon/han ser bäst ut!

RESULTAT:



Modeller:  Cleo och Celly Wallebeck

 

Alice Nilsson @kluckan99 @kackelu

Av Alice och Linn - 23 juni 2013 14:42

 

KOLLA IN DENNA BLOGGEN!  


JÄTTEBRA tips, inlägg och små stories!   

Av Alice och Linn - 20 juni 2013 01:28

från allt bloggande nu! (Har inte ens uppdaterat min egna blogg).
Jag kommer inte uppdatera för jag har VÄLDIGT mycket att tänka på, fixa och lösa! Jag hoppas jag snart kommer tillbaka! ?fet text

Alicefet text

Av Alice och Linn - 18 juni 2013 14:23

Ja, AJ kan jag ju först säga! Jag tog tag i en stol och nu sitter det en flis i min hand och det gör rätt ont...     


Haha! Det var väll det jag skulle säga men kommer nog uppdatera mer idag (förhoppningsvis)! ;)


/Alice Nilsson @kackelu @kluckan99

Av Alice och Linn - 14 juni 2013 23:58

 

Här ser ni Agda. Hon är nu ungdom som var desperat att  hitta en partner och skapa ett nytt hushåll. Nu har hon gift sig med en man som från början var hennes smak...  (kommer ett längre inlägg om allt detta). De nygifta paret hade redan fått reda på att det var ett barn på G, någon dag föddes en lite pojke som fick namnet Alfa som jag tror betyder: "ledare" (i alla fall bland vargar). Agda ville inte gifta sig med en människa från början så hon föreslog för Alex (pappan) att hon skulle göra honom till vampyr, han sa att det var okej. Det verkar som om barnet blir en vampyr men det är inte helt säkert... 


Jag har redan skrivit lite innan om när Agdaoch hennes bror föddes, läs mer här ------> LÄNK <----------


/Alice Nilsson Hönsnörd och Sims 3 spelare

www.facebook.com/Kackelu

www.kackelu.blogg.se

@kluckan99 @kackelu 

Av Alice och Linn - 13 juni 2013 17:22

Här kommer ett gammalt videoklipp från 2012 tror jag! 

Hoppas ni gillar det... ;)
 

Av Alice och Linn - 13 juni 2013 17:15

ÄNTLIGEN!


NU ÄR DET SOMMARLOV! GUUUUUD VAD JAG HAR LÄNGTAT! 

Som jag skrev i förra inlägget så ska jag och Linn och resten av klassen på klassfest hos Vilma!   

 Kommer bli jättekul med bad, lekar och annat skoj!  TAGGA, TAGGA!   

 

/ALICE @kluckan99 @kackelu

Av Alice och Linn - 12 juni 2013 22:07

Nu kommer äntligen sommar, värme, sol och bad jag längtar till 1000%

Presentation


Vi är två femtonåriga tjejer som älskar allt mellan drama till höns. Här ska du få läsa om allt mellan himmel och jord.

Hoppas du tittar in igen/Linn och Alice.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards